19. мај 2011. године

 

Чекајући визуелни идентитет

 

  

Пошто није успео да се сети да ли је и по којој цени Министарство трговине и услуга ангажовало некога за израду сајта “Национални бренд Србије”, Коалиција за надзор јавних финансија позива доскорашњег министра Слободана Милосављевића да грађанима јавно представи визуелни идентитет "Националног бренда Србије".
 

Уверени смо да ће овога пута Слободан Милосављевић имати с чим да изађе пред грађане Србије и да ће с поносом показати поменути визуелни идентитет плаћен новцем грађана Србије. Овако чврсто уверење Коалиција за надзор јавних финансија темељи на чињеници да је израда визуелног идентитета "Националног бренда Србије" (претпостављамо да је у питању лого) плаћена 987.660,00 динара, односно 9.245,00 евра, што је износ већи од двогодишње просечне плате у Србији.
 

Сигурни да је и овог пута, након поштеног и на закону заснованог надметања, победничка фирма “Unibrand Communications” из Београда у складу са уговором и на време, односно до 26. марта 2011. године обавила посао који је плаћен 19. новембра 2010. године, с највећим нестрпљењем очекујемо јавну промоцију визуелног идентитета "Националног бренда Србије".

 

Уговор о пружању услуга израде визуелног идентитета "Националног бренда Србије"

Доказ о уплати изабраном понуђачу "Unibrand Communications"